Returer og tilbakebetalinger

Refusjon

For de fleste varer, i det usannsynlige tilfellet at produktet ditt er defekt, kan du sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottak.

For å være kvalifisert for retur må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.

Returer

Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt varen.
Vi vil også informere deg om returen er godkjent eller avslått.
Dersom den blir godkjent, vil refusjonen bli behandlet, og beløpet blir automatisk tilbakeført til ditt kredittkort eller den opprinnelige betalingsmåten innen noen dager.

Forsinkede eller manglende refusjoner

Dersom du ikke har mottatt refusjonen ennå:

  • Kontroller bankkontoen din på nytt.

  • Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen blir synlig.

  • Kontakt banken din, da det ofte er en behandlingstid før refusjonen registreres.

Dersom du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss via chat eller på info@snuggly.no.

Bytte av varer

Vi bytter kun varer dersom de er defekte eller skadet.
Dersom du ønsker å bytte til samme vare, send en e-post via vårt kontaktskjema.

Returfrakt

Kontakt oss på info@snuggly.no for å opprette en retur.
Vi vil gi deg instruksjoner på e-post om hvor varen skal sendes tilbake.